צילום צנרת ביוב

צילום צנרת ובדיקת אינסטלציה

רוצים לשמור על צנרת תקינה ולהימנע מהרס ולכלוך? הגעתם למקום הנכון.

למה זה כל כך חשוב:

הבטחת תקינות הצנרת וביצוע בדיקות יסודיות הן חשובות מאין כמותן כדי לשמור על פעילות תקינה של הנכס, למזער נזקים ולמנוע בעיות עתידיות. בין אם מדובר בבית ישן או פרויקט חדש מבניין, חשוב לבצע בדיקות תכופות של הצנרת ולוודא כי הכל עובד כשורה וכן, לגלות בעיות ותקלות טרם הן מגיעות למצב בו הן גורמות נזק למבנה.

בעבר, אינסטלטורים הסתמכו על בדיקות ידניות ופיזיות כדי לזהות בעיות בתוך מערכת האינסטלציה. אולם, עם כניסתה של הטכנולוגיה המודרנית, תחום בדיקת האינסטלציה עבר מהפך משמעותי.

בחברת WaterFix, אנו משתמשים בצילום צנרת מודרני, הכולל שימוש בטכניקות הדמיה מתקדמות כדי ללכוד תמונות ברורות של מערכות האינסטלציה. צילום הצנרת משלב שימוש במצלמות ברזולוציה גבוהה ובציוד מיוחד כמו סיבים אופטיים כדי ללכוד תמונות מפורטות. טכנולוגיה חדישה זו מאפשרת לנו להעריך את מצב הצנרת שלכם – ללא צורך בהליכים פולשניים!

על ידי צילום הצנרת באמצעים חדשניים, אנו מזהים בעיות כמו סתימות, נזילות, רטיבות, עובש, לחץ מים ובעיות פוטנציאליות אחרות. השיטה חוסכת זמן, מפחיתה עלויות וממזערת שיבושים במערכת האינסטלציה.

בנוסף, אנו משתמשים בכלים חדישים כגון מצלמת הדמיה תרמית, גלאי דליפות ומדדי לחות מתקדמים המאפשרים לנו לזהות בעיות כגון נזילות נסתרות או נזקי מים בדיוק וביעילות רבה יותר, על מנת שנוכל לספק פתרון ממשי לכל בעיות האינסטלציה שלכם.

בדיקת האינסטלציה בטכנולוגיה בה אנו משתמשים מספקת נתונים בזמן אמת ומאפשרת לנו לזהות מפגעים פוטנציאליים בזמן, למנוע נזקים נוספים ולהבטיח את בטיחות המערכת.

חברת WaterFix משתמשת בציוד העדכני והאיכותי ביותר לביצוע שירותי אינסטלציה שונים כמו צילום צנרת, בדיקת אינסטלציה, איתור נזילות ותיקונים לצנרת בשיטות חדשניות ועוד. אצלנו תוכלו לקבל גם שיפוצים ברמה גבוהה לאינסטלציה, בעודנו עובדים עם אדריכלים מוכרים לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר.

אל תתמודדו לבד!

באמתחתנו ניסיון עשיר בתחום המאפשר לנו לפתור כל בעיה בהצלחה, תוך שימוש באמצעים חדשניים ואיכותיים.

צרו עימנו קשר עוד היום לפתרון כל בעיות האינסטלציה שלכם בצורה מיטבית וכירורגית שתשמור על הצנרת מתפקדת כהלכה לאורך שנים, ללא הרס ולכלוך נלווים.

צילום צנרת ביוב

צילום צנרת ביוב במהירות

צילום צנרת ביוב נדרש כאשר יש חשש לדליפת שפכים בחצר ובנסיבות אחרות. את המשימה ניתן לבצע עם מצלמת סיב אופטי או רובוט על גלגלים. בשניהם מותקנות מצלמות המסוגלות לצלם את כל דפנות הצנרת. לאחר איתור הבעיה יידרש תיקון דחוף המתאים לסיטואציה הקיימת. חברת WaterFix עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

צילום צנרת ביוב – על ידי מומחה

צילום צנרת ביוב נעשית על ידי מומחה לאחר הזמנה מסודרת. בכל מבנה קיימת צנרת המוליכה מים משומשים, ומי שופכין. המים מנוקזים מהמקלחת, האמבטיה ומהאסלות. כולם נשטפים ומגיעים בצינורות שונים שמתלכדים לצינור אחד ראשי שמוביל אל בריכת הביוב שבחצר ובגינה. בכל חצר קיימות מספר בריכות ביוב המחוברות ביניהן בצנרת תת קרקעית המובילה אל המערכת העירונית. הצנרת הינה סגורה ועשויה בטון או פלסטיק קשיח. הבעיות הנוצרות הן שונות אבל כולן מחייבות התייחסות מתאימה וטיפול עוקב. צילום הכרחי במקרים כאלו. המצלמה המותאמת לסיטואציה זאת פועלת בטכנולוגית סיב אופטי והיא מסוגלת להסתובב ב 360 מעלות. הסיב עצמו יכול להיכנס בזווית של 90 מעלות גם לצינורות בקטרים קטנים. היא פועלת על סוללות, ולכן, מתאפשרת עבודה רציפה וארוכה באמצעותה. הצילום שמגיע  הינו צבעוני וכך, ניתן לזהות שברים וסדקים בצנרת, לאתר גופים זרים ומוצרי היגיינה שנזרקו, לאתר שורשים שחוסמים את מעבר המים, וכן, לאתר ניתוקים ומחברים לקויים.

צילום על ידי רובוט

איתור אחר נעשה באמצעות רובוט הנע על גלגלים. הוא מוחדר פנימה ונע עצמאית. איתור מדויק מונע חפירות, שבירת צנרת ועבודה מרובה. לאחר איתור התקלה ניתן לתקנה במהירות רבה ובצורה אלגנטית. צילום מסוג אחר נועד לסקירת מערכת הביוב במסגרת בדק בית או לצרכים אחרים.

שירות מקצועי

חברת WaterFix מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ וטיפול עבור אנשים פרטיים, עסקים ואחרים, הקמת מערכות מהיסוד, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מביצוע פרויקטים וממתן שירותים אחרים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת שברשותם לטובת כל לקוח ואחר.

מחפשים אינסטלטור מומלץ? אנחנו כאן לשירותכם!

עוד בנושא

צילום צנרת ביוב
צילום צנרת ביוב

צילום צנרת ובדיקת אינסטלציה רוצים לשמור על צנרת תקינה ולהימנע מהרס ולכלוך? הגעתם למקום הנכון. למה זה כל כך חשוב: הבטחת תקינות הצנרת וביצוע בדיקות יסודיות הן חשובות מאין כמותן

קרא עוד >>
מאתר נזילות מים
מאתר נזילות מים

מאתר נזילות מים מיומן מאתר נזילות מים נעזר במצלמות תרמיות ובציוד מתאים אחר. האיתור נחשב מורכב בגלל שהצנרת אינה גלויה אלא חבויה מתחת לבלטות או בקירות. איתור יעיל יחסוך שבירת

קרא עוד >>
בדיקת אינסטלציה
בדיקת אינסטלציה

בדיקת אינסטלציה נדרשת, בעיקר, כאשר יש חשד לנזילות, אבל לא רק. היא מתבצעת גם כאשר מזמינים בדק בית לפני רכישת נכס ישן ובמקרים אחרים. את הבדיקות עושים באמצעות מצלמות תרמיות

קרא עוד >>